Zapraszamy do Konina na strzelankę zorganizowaną przez ArchEnemy[Siara] oraz teamy Air Soft Konin-Eagles Team Ślesin.
Zbiórka: 09:30 - Oczyszczalnia Ścieków Konin Wymarsz na plac boju: 10:00 Pod Wzgórzem: 10:30 -ostateczne przygotowanie,podzielenie drużyn i ich oznaczenie
Rozpoczęcie: 11:00 omówienie zasad, i rozpoczęcie etapu pierwszego.
Zdjęcia miejscówki: https://picasaweb.google.com/1094524450 … sr8_Y_zdg#
Dojazd: http://mapy.google.pl/maps?f=d&source=s … 13797&z=16
----------------------------------------------------------------------------------------- Miejscówka: "Wzgórze 88" Miejscowość: Rumin Tryb ognia: POJEDYŃCZY Gra: Podzielona na 3 etapy Przyjacielski ogień: OFF System trafień: Pojedyncze bezpośrednie trafienie w każdą część ciała, rykoszety - nieliczone, trafienie w replikę wyklucza
tylko replikę. Strony konfliktu: Grupa A , Grupa B(z taśmą) ----------------------------------------------------------------------------------------- UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-ZAKAZ UŻYWANIA OTWARTEGO OGNIA NA TERENIE LASU -ZAKAZ UŻYWANIA JAKIEJKOLWIEK PIROTECHNIKI ZARÓWNO WŁASNEJ PRODUKCJI JAK I ATESTOWANEJ. ----------------------------------------------------------------------------------------- -Zalecane posiadanie wyciora i narzędzie do czyszczenia repliki i magazynków. Rozgrywka jest na terenie z okopami gdzie uwarunkowania glebowe mogą spowodować przypadkowe zapiaszczenie repliki.
- Graczy prosimy o wcześniejsze przygotowanie się do gry jak i wzięcie większej ilości prowiantu.
-Repliki: MOC - Brak limitów FPS mimo wszystko zalecana rozwaga w doborze repliki i zalecana moc to przedział 360 do 450 FPS.
-MAGAZYNKI. Brak limitów i określonej pojemności. Mimo wszystko mile widziane low capy. KULKI. Brak limitu.
-TRYB OGNIA. Dla wszystkich replik tryb SEMI, wyjątek stanowią repliki typu RKM ograniczone budową tylko do trybu AUTO. Repliki będą przestrzelone pod kątem prawidłowego działania selektora. Repliki uszkodzone nie są dopuszczone do rozgrywki.
- Rzeczy obowiązkowe: butelki (dusze) http://znam.to/recenzje/2032/Mountain-Dew [ 0.5 L ] ze sznurkiem - czerwone opaski r11; trupów, ------------------------------------------------------------------------------------------
MIĘKKIE ATRAPY GRANTÓW.
W całej rozgrywce są dozwolone w/w atrapy grantów. PO 2 NA GRACZA .
1. Każdy we własnym zakresie (organizator ich nie zapewnia) może wykonać dowolną ilość miękkich granatów na bazie wkładu tekturowego z rolki do papieru toaletowego. Proste i bezpieczne. 2. Do woreczków śniadaniowych (najlepiej dwóch dla zabezpieczenia, jeden włożony w drugi) nasypać luźny i przefiltrowany piasek (nie zawierający kamieni, żwiru, patyków czy innych stałych większych obiektów). 3. Woreczek z zawartością wkładamy do rolki lub gąbki[nie bombelkowej]. Rolkę[gąbkę] następnie obklejamy wielokrotnie szeroką taśmą pakowną zabezpieczając dokładnie otwory w rolce[gąbce] jak i jej ścianki. 4. Dla wzmocnienia i łatwiej identyfikacji możemy później obkleić taśmą izolacyjną w jaskrawym kolorze (za wyjątkiem czerwonego). 5. WAGA GRANATU NIE MOŻE PRZEKRACZAĆ 250 GRAM [wszystkie ważone będą przed rozgrywką]
Zasady użycia są proste. Przed rzutem krzyczysz granat i rzucasz do celu.
Celem mogą być tylko i wyłącznie OKOPY!! TRANSZELE pomiędzy okopami nie są liczone!!
Jeśli upadnie poza okopem (otwarty teren), to granat nie działa. W przypadku jak w wpadnie do okopu uznaje się, że w
momencie upadku cała załoga jest martwa . W przypadku większych okopów to część jej załogi (decyzja arbitra).
W CIĄGU RUNDY-ETAPU GRACZ MOŻE URZYĆ GRANATÓW RAZ!!
----------------------------------------------------------------------------------------- Etap 1 - 11:00-12:50 Zdobycie Wzgórza[System dusz]
Podział drużyn A i B 50/50% Ewentualne braki zastępujemy osobami niezrzeszonymi
CEL: Zebranie jak największej ilości dusz,opanowanie wzgórza[okopów]
ODRODZENIE: 5 osób z duszami na respie wychodzi
WARUNKI WYGRANIA LUB ZAKOŃCZENIA ROZGRYWKI: -Wykończenie wszystkich ze strony przeciwnej (zabranie wszystkich dusz) - Przekroczenie limitu czasowego (po czasie decyzja arbitra, wygrywa ten kto utrzymuje wzgórze z końcem czasu) - Strona która kontroluje wzgórze z końcem tego etapu jest stroną broniącą się w kolejnym. ---------------------------------------------------------------------------------------- Etap 2- 13:00-14:30 OBRONA WZGÓRZA 88 2-3 Rundy
Podział drużyn A i B 70/30% Ofensywa/Defensywa -Grupa która wygrała w Etapie I, wybiera (wewnętrznie) ekipy które będą bronić Wzgórza. -Reszta osób ze zwycięskiej grupy przechodzi na stronę atakującą, by siły były podzielone.
Ze zwycięskiej Grupy (30% obrona wzgórza) (70% przechodzi dobrowolnie do Ataku)
CEL: - Zdobycie wzgórza (decyzja arbitra). - Wykończenie wszystkich ze strony broniącej się.
ODRODZENIA: (Defensywa 1 życie)[Ofensywa Nieskończona ilość żyć,wypuszczana falami po 5-10 osób co 15 minut]
WARUNKI WYGRANIA LUB ZAKOŃCZENIA ROZGRYWKI: - Wygrywa ten kto utrzymuje wzgórze z końcem czasu) ----------------------------------------------------------------------------------------- -Strona która kontroluje wzgórze z końcem tego etapu jest stroną broniącą się w kolejnym lub (proporcje sił, ustawi się wg. doświadczenia z Etapu II) ----------------------------------------------------------------------------------------- Etap 3- 14:40-16:20 OSTATNI NA PLACU BOJU
Podział drużyn A i B 60/40% Ofensywa/Defensywa -Zamiana stron między Atakiem i Obroną. -Z 70% osób z Ataku, (wewnętrznie) wybrana jest połowa która będzie się bronić. -(proporcje sił, ustawi się wg. doświadczenia z Etapu II)
CEL: Wybicie obrony w 3 podejściach
ODRODZENIA : Obrońcy mają tylko 1 życie. - Atakujący mają po 3 życia / podejścia. - Atak dopiero gdy wszyscy atakujący będą w respie.
WARUNKI WYGRANIA LUB ZAKOŃCZENIA ROZGRYWKI: -Wybicie wszystkich broniących wzgórza
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dla osób poniżej 18 lat wymagana jest pisemna zgoda,wzór poniżej:
Niniejsza zgoda obowiązuje osoby niepełnoletnie, które biorą udział w naszych spotkaniach. Należy ją zabierać na każde spotkanie.
W miejscach wykropkowanych proszę wpisać informacje w kolejności:
1. podpis rodziców (imiona i nazwisko) 2. nazwa uczestnika 3. data urodzenia uczestnika
Wzór zgody:
My, niżej podpisani ........................................................., jako rodzice / opiekunowie ......................................................... urodzonego w dniu......................................, wyrażamy niniejszym zgodę, by nasz/a córka/syn (podopieczna/podopieczny) brał/a udział w spotkaniach Air Soft Gun. Jednocześnie oświadczamy, iż jest nam wiadomym, że spotkania ASG polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o średnicy 6 mm i 8 mm oraz o masie do 0,6 g. Jest nam również wiadomym, że używane przez uczestników repliki są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m/sek., na odległość do 100 m, także seriami. Jest nam także wiadomym, że w spotkaniach ASG udział biorą osoby w różnym wieku. Oświadczamy dodatkowo, że mamy świadomość, iż uczestnictwo w grach ASG jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków, tj. potłuczeń, otarć, złamań, a także, w skrajnym przypadku, utratą oka lub oczu, a wszystkie mogące zaistnieć wypadki, mogą doprowadzić do trwałego uszkodzenia zdrowia i ciała, w tym do utraty wzroku. Oświadczamy, że wyrażamy zgodę na ponoszenie takiego ryzyka przez naszą córkę / syna / podopieczną / podopiecznego i oświadczamy, że w razie zaistnienia wypadku, gdzie ofiarą będzie nasza córka / syn / podopieczna / podopieczny, nie będziemy wnosić roszczeń odszkodowawczych, ani wnosić o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec sprawcy wypadku bądź jakiegokolwiek innego uczestnika spotkań ASG.
|