#1 2010-08-21 06:37:51

 mopek

Król Masturbacji

status mopczasty
2402545
Skąd: Turek
Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 68
Punktów :   
WWW

kazachy

Kazachy kontratakują


Kazachowie postanowili zemścić się za wszystkie krzywdy, których doznali od Ruskich i wykradli im 4 bomby termojądrowe i kody startowe. Oznacza to, że losy świata są w rękach bandy sybirskich poganiaczy kóz … Aby zapobiec zniszczeniu świata armie całego świata powołały elitarną jednostkę, której jedynym celem jest odzyskać dokumenty….

Podział grup:
Komandosy- min. 4 osoby, ale każda parzysta liczba może być. Najważniejsze żeby ich wyposażenie nie było gorsze od czeczeńskiego.
Kazachy- cała reszta. Przydałoby się żeby było ich więcej niż Komandosów.

Cele:

Komandosy:
-przejąć lub zniszczyć dokumenty z kodami,
-w razie wykrycia w ciągu 1,5 min. (albo zanim Kazachowie dotrą do radia) muszą zniszczyć Kazachską łączność, żeby terroryści nie mogli powiadomić dowództwa o ataku, aby nie doszło do serii ataków samobójczych z użyciem brudnych bomb,
-po wykonaniu zadania muszą powrócić na miejsce startu skąd zabierze ich śmigłowiec(albo i nie) ;p no i muszą tam poczekać 5 minut (utrzymać się na pozycjach, aby zapewnić śmigłowcowi bezpieczne lądowanie)

Kazachy:
-za wszelka cenę nie dopuścić do odbicia dokumentów (jeśli uległy by one zniszczeniu to w akcie zemsty muszą wybić jak najwięcej Komandosów)


Dodatkowe uwagi:
-miejsce: to proponuje tą „chatkę wuja Alberta”,
-Kazachy nie spodziewają się ataku więc nie są uzbrojeni (powyjmowane magazynki itp.) poza tymi którzy patrolują,
-Komandosy muszą jak najdłużej pozostawać w ukryciu (dopuszczone są zabójstwa nożem, ogłuszanie), dlatego zabici pozostają na miejscu zabójstwa i po odczekaniu(5 min) nie mogą nikogo w pobliżu zaatakować (po przebudzeniu muszą dotrzeć na jakiś tam punkt)
-terroryści mają jakaś trąbkę żeby dać sobie znać o ataku.
W razie wątpliwości lub niejasności pisać…


No więc tak, graliśmy raz wg tego i parę sugestii.
1. Jeżeli dresy to powinniśmy wcześniej uzgodnić kto kim będzie, żeby przyjść we wdzianku Kazacha, albo strzelca od razu Smile Ciężko tachać dwa komplety Sad
2, Radiostacja powinna być mniej więcej wielkości kartonu, może być to tekturowa atrapa, byleby znajdowała się w prowizorycznym obozie, tak samo z dokumentami. Muszą być w dobrze oznaczonym miejscu, nie chodzi o to żeby je schować tylko żeby bronić.
3. Trzeba oznaczać respawny, albo w ogóle je wykluczyć Smile
4. Bardziej dopracować system tego alarmowania, głośniejszy sygnał i jakoś opracować system rozpoczynania rozgrywek.
5. Trochę pogmatwane i niesprecyzowane było po co było wyłączenie radia Smile

Reszta jak najbardziej ok, co najważniejsze dobrze się bawilim Smile

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.170 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.csbendusz.pun.pl www.wschod.pun.pl www.gim2wswaju.pun.pl www.muitobem.pun.pl www.rww.pun.pl