Zapraszamy do Konina na strzelankê zorganizowan± przez ArchEnemy[Siara] oraz teamy Air Soft Konin-Eagles Team ¦lesin.
Zbiórka: 09:30 - Oczyszczalnia ¦cieków Konin
Wymarsz na plac boju: 10:00
Pod Wzgórzem: 10:30 -ostateczne przygotowanie,podzielenie dru¿yn i ich oznaczenie
Rozpoczêcie: 11:00 omówienie zasad, i rozpoczêcie etapu pierwszego.
Zdjêcia miejscówki:
https://picasaweb.google.com/1094524450 … sr8_Y_zdg#
Dojazd:
http://mapy.google.pl/maps?f=d&source=s … 13797&z=16
-----------------------------------------------------------------------------------------
Miejscówka: "Wzgórze 88"
Miejscowo¶æ: Rumin
Tryb ognia: POJEDYÑCZY
Gra: Podzielona na 3 etapy
Przyjacielski ogieñ: OFF
System trafieñ: Pojedyncze bezpo¶rednie trafienie w ka¿d± czê¶æ cia³a, rykoszety - nieliczone, trafienie w replikê wyklucza
tylko replikê.
Strony konfliktu: Grupa A , Grupa B(z ta¶m±)
-----------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-ZAKAZ U¯YWANIA OTWARTEGO OGNIA NA TERENIE LASU
-ZAKAZ U¯YWANIA JAKIEJKOLWIEK PIROTECHNIKI ZARÓWNO W£ASNEJ PRODUKCJI JAK I ATESTOWANEJ.
-----------------------------------------------------------------------------------------
-Zalecane posiadanie wyciora i narzêdzie do czyszczenia repliki i magazynków.
Rozgrywka jest na
terenie z okopami gdzie uwarunkowania glebowe mog± spowodowaæ przypadkowe zapiaszczenie repliki.
- Graczy prosimy o wcze¶niejsze przygotowanie siê do gry jak i wziêcie wiêkszej ilo¶ci prowiantu.
-Repliki: MOC - Brak limitów FPS mimo wszystko zalecana rozwaga w doborze repliki i zalecana moc to
przedzia³ 360 do 450 FPS.
-MAGAZYNKI. Brak limitów i okre¶lonej pojemno¶ci. Mimo wszystko mile widziane low capy.
KULKI. Brak limitu.
-TRYB OGNIA. Dla wszystkich replik tryb SEMI, wyj±tek stanowi± repliki typu RKM ograniczone
budow± tylko do trybu AUTO. Repliki bêd± przestrzelone pod k±tem prawid³owego dzia³ania
selektora. Repliki uszkodzone nie s± dopuszczone do rozgrywki.
- Rzeczy obowi±zkowe: butelki (dusze)
http://znam.to/recenzje/2032/Mountain-Dew [ 0.5 L ] ze sznurkiem
- czerwone opaski r11; trupów,
------------------------------------------------------------------------------------------
MIÊKKIE ATRAPY GRANTÓW.
W ca³ej rozgrywce s± dozwolone w/w atrapy grantów.
PO 2 NA GRACZA .
1. Ka¿dy we w³asnym zakresie (organizator ich nie zapewnia) mo¿e wykonaæ dowoln± ilo¶æ miêkkich
granatów na bazie wk³adu tekturowego z rolki do papieru toaletowego. Proste i bezpieczne.
2. Do woreczków ¶niadaniowych (najlepiej dwóch dla zabezpieczenia, jeden w³o¿ony w drugi) nasypaæ
lu¼ny i przefiltrowany piasek (nie zawieraj±cy kamieni, ¿wiru, patyków czy innych sta³ych
wiêkszych obiektów).
3. Woreczek z zawarto¶ci± wk³adamy do rolki lub g±bki[nie bombelkowej]. Rolkê[g±bkê] nastêpnie obklejamy wielokrotnie szerok± ta¶m± pakown± zabezpieczaj±c dok³adnie otwory w rolce[g±bce] jak i jej ¶cianki.
4. Dla wzmocnienia i ³atwiej identyfikacji mo¿emy pó¼niej obkleiæ ta¶m± izolacyjn± w jaskrawym kolorze
(za wyj±tkiem czerwonego).
5. WAGA GRANATU NIE MO¯E PRZEKRACZAÆ 250 GRAM
[wszystkie wa¿one bêd± przed rozgrywk±]
Zasady u¿ycia s± proste. Przed rzutem
krzyczysz granat i rzucasz do celu.
Celem mog± byæ tylko i wy³±cznie OKOPY!!
TRANSZELE pomiêdzy okopami nie s± liczone!!
Je¶li upadnie poza okopem (otwarty teren), to granat nie dzia³a. W przypadku jak w wpadnie do okopu uznaje siê, ¿e w
momencie upadku ca³a za³oga jest martwa . W przypadku wiêkszych okopów to czê¶æ jej
za³ogi (decyzja arbitra).
W CI¡GU RUNDY-ETAPU GRACZ MO¯E URZYÆ GRANATÓW RAZ!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Etap 1 - 11:00-12:50 Zdobycie Wzgórza[System dusz]
Podzia³ dru¿yn A i B 50/50%
Ewentualne braki zastêpujemy osobami niezrzeszonymi
CEL: Zebranie jak najwiêkszej ilo¶ci dusz,opanowanie wzgórza[okopów]
ODRODZENIE: 5 osób z duszami na respie wychodzi
WARUNKI WYGRANIA LUB ZAKOÑCZENIA ROZGRYWKI: -Wykoñczenie wszystkich ze strony przeciwnej
(zabranie wszystkich dusz)
- Przekroczenie limitu czasowego (po czasie decyzja arbitra, wygrywa ten kto utrzymuje wzgórze z koñcem czasu)
- Strona która kontroluje wzgórze z koñcem tego etapu
jest stron± broni±c± siê w kolejnym.
----------------------------------------------------------------------------------------
Etap 2- 13:00-14:30 OBRONA WZGÓRZA 88 2-3 Rundy
Podzia³ dru¿yn A i B 70/30% Ofensywa/Defensywa
-Grupa która wygra³a w Etapie I, wybiera (wewnêtrznie) ekipy które bêd± broniæ Wzgórza.
-Reszta osób ze zwyciêskiej grupy przechodzi na stronê atakuj±c±, by si³y by³y podzielone.
Ze zwyciêskiej Grupy (30% obrona wzgórza) (70% przechodzi dobrowolnie do Ataku)
CEL: - Zdobycie wzgórza (decyzja arbitra).
- Wykoñczenie wszystkich ze strony broni±cej siê.
ODRODZENIA: (Defensywa 1 ¿ycie)[Ofensywa Nieskoñczona ilo¶æ ¿yæ,wypuszczana falami po 5-10 osób co 15 minut]
WARUNKI WYGRANIA LUB ZAKOÑCZENIA ROZGRYWKI:
- Wygrywa ten kto utrzymuje wzgórze z koñcem czasu)
-----------------------------------------------------------------------------------------
-Strona która kontroluje wzgórze z koñcem
tego etapu jest stron± broni±c± siê w kolejnym lub (proporcje si³, ustawi siê wg. do¶wiadczenia z Etapu II)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Etap 3- 14:40-16:20 OSTATNI NA PLACU BOJU
Podzia³ dru¿yn A i B 60/40% Ofensywa/Defensywa
-Zamiana stron miêdzy Atakiem i Obron±.
-Z 70% osób z Ataku, (wewnêtrznie) wybrana jest po³owa która bêdzie siê broniæ.
-(proporcje si³, ustawi siê wg. do¶wiadczenia z Etapu II)
CEL: Wybicie obrony w 3 podej¶ciach
ODRODZENIA : Obroñcy maj± tylko 1 ¿ycie.
- Atakuj±cy maj± po 3 ¿ycia / podej¶cia.
- Atak dopiero gdy wszyscy atakuj±cy bêd± w respie.
WARUNKI WYGRANIA LUB ZAKOÑCZENIA ROZGRYWKI:
-Wybicie wszystkich broni±cych wzgórza
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dla osób poni¿ej 18 lat wymagana jest pisemna zgoda,wzór poni¿ej:
Niniejsza zgoda obowi±zuje osoby niepe³noletnie, które bior± udzia³ w naszych spotkaniach. Nale¿y j± zabieraæ na ka¿de spotkanie.
W miejscach wykropkowanych proszê wpisaæ informacje w kolejno¶ci:
1. podpis rodziców (imiona i nazwisko)
2. nazwa uczestnika
3. data urodzenia uczestnika
Wzór zgody:
My, ni¿ej podpisani ........................................................., jako rodzice / opiekunowie
......................................................... urodzonego w dniu......................................, wyra¿amy
niniejszym zgodê, by nasz/a córka/syn (podopieczna/podopieczny) bra³/a udzia³ w spotkaniach Air Soft Gun. Jednocze¶nie o¶wiadczamy, i¿ jest nam wiadomym, ¿e spotkania ASG polegaj± na oddawaniu przez uczestników strza³ów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napêdzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o ¶rednicy 6 mm i 8 mm oraz o masie do 0,6 g. Jest nam równie¿ wiadomym, ¿e u¿ywane przez uczestników repliki s± napêdzane sprê¿onym powietrzem lub gazem i wyrzucaj± pocisk z prêdko¶ci± pocz±tkow± do 200 m/sek., na odleg³o¶æ do 100 m, tak¿e seriami. Jest nam tak¿e wiadomym, ¿e w spotkaniach ASG udzia³ bior± osoby w ró¿nym wieku. O¶wiadczamy dodatkowo, ¿e mamy ¶wiadomo¶æ, i¿ uczestnictwo w grach ASG jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczê¶liwych wypadków, tj. pot³uczeñ, otaræ, z³amañ, a tak¿e, w skrajnym przypadku, utrat± oka lub oczu, a wszystkie mog±ce zaistnieæ wypadki, mog± doprowadziæ do trwa³ego uszkodzenia zdrowia i cia³a, w tym do utraty wzroku. O¶wiadczamy, ¿e wyra¿amy zgodê na ponoszenie takiego ryzyka przez nasz± córkê / syna / podopieczn± / podopiecznego i o¶wiadczamy, ¿e w razie zaistnienia wypadku, gdzie ofiar± bêdzie nasza córka / syn / podopieczna / podopieczny, nie bêdziemy wnosiæ roszczeñ odszkodowawczych, ani wnosiæ o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec sprawcy wypadku b±d¼ jakiegokolwiek innego uczestnika spotkañ ASG.
Ostatnio edytowany przez Bluii (2011-05-04 20:57:01)
Offline